SSブログ

English | 中文(簡体字) | 中文(繁体字) | 한국어


★1日ワンクリックの応援をいただけると励みになります★

にほんブログ村 大人の生活ブログ フェチへ    ファンティアに登録してみました!!

※実験※【体操女子VR?4K 360°動画】ビキニ型スクール水着コスプレで『ラジオ体操』(真下&少し後方から) [360VR]

mq230402vr.jpg


VRゴーグルなどを使えば、そこにいるかのような疑似体験できる360度カメラならではの映像を実験してみようと思い撮影しました。
前半は真下からでしたが「カメラ位置を数十センチ後方にずらすと少し背中側も見えて正面・下方・後方が見える」とのコメントをいただき撮影してみました。
後で撮影した映像を確認してみると、ちょっと位置がずれてしまい、鏡に映った正面が足で、きちんと見えませんでした。また、撮影者が映り込んでしまいました。もっと細かなカメラ位置の調整が必要なようです。
背中が見えるアングルは、なかなか良いので、次回、また、挑戦してみたいと思います。
他にも何か面白いアイデア等がありましたら、ぜひ教えてください。






元データ販売サイト(18禁)>> XCREAM




*Experiment* [Gymnastics Girls VR? 4K 360° Video] "Radio Gymnastics" in a bikini type school swimsuit cosplay (from a little behind just below)


I decided to experiment with a 360°video that can be used with VR goggles, etc. to simulate the experience of being there.
 
The last time I shot from directly below, but after receiving a comment that "if you shift the camera position a few tens of centimeters backward, you can see the back side a little and also see the front, bottom, and rear sides," I decided to shoot.
 
When I checked the video later, I found that the position of the camera was a little off, and the front reflected in the mirror was my foot, so I could not see it properly. I would like to try again next time.
 
If you have any other interesting ideas, etc., please let me know.

nice!(0)  コメント(0) 
共通テーマ:グラビア

nice! 0

コメント 0

コメントを書く

お名前:
URL:
コメント:
画像認証:
下の画像に表示されている文字を入力してください。

※ブログオーナーが承認したコメントのみ表示されます。