SSブログ

English | 中文(簡体字) | 中文(繁体字) | 한국어


★1日ワンクリックの応援をいただけると励みになります★

にほんブログ村 大人の生活ブログ フェチへ    ファンティアに登録してみました!!

【くすぐり寝起きドッキリ】スクール水着のコスプレで「ほらっ! 起きなさいよ!」 妄想小説風 [くすぐり・くすぐられ]

s-ytfn221203img.jpg


僕らはコスプレ好きの夫婦。
妻と旅行中、ホテルでの朝は、きまって「寝起きドッキリ」。
寝ているところをくすぐって起こされる。
おまけに今日は、スクール水着のコスプレだ。
「ほらっ! 起きなさいよ!」と妻が僕をくすぐる。
「やめろ~っ! あひゃひゃ……」と僕は身をよじった。
笑い転げる僕を見て、妻は大喜び。
そんなわけで、いつものように寝起きドッキリが始まったのだ。
「やられたらやり返す、倍返しだ」
今度は、僕がくすぐる番だ。
妻を座らせると脇から、くすぐり始めた。
「きゃぁ~っ!」と妻は声をあげて笑っている。
「いいわよ、脱がして
と妻は言う。
「え?」と聞きなおすと、「だって、水着を着てるもん」と言う。
そうか……スクール水着だったな……。
でも、恥ずかしいのか、顔は真っ赤になっている。
「じゃあ、脱がすぞ」と言って、僕は妻の胸元に手をかけた。
すると、妻は両手を上げてバンザイをする格好になった。
その隙を狙って、一気にスクール水着の上半身を脱がせた。
そして、上半身裸の妻をくすぐりはじめた。
「きゃぁ~っ! あっはっはっはっはっ!」と妻は体をよじる。
僕の手から逃れようと必死だ。
しかし、僕も負けてはいられない。
しばらくすると、妻はぐったりしてしまった。
どうやら、疲れ果てたらしい。そこで、僕は手を止めた。
「あれ? もう終わり?」と妻は聞いてきた。
「ああ、これでおしまいだよ」と僕は答えた。
「なんだぁ……残念ね」と言いながら、妻は服を着始める。
このあと、僕たち夫婦は、もっとマニアックなくすぐりをすることになるのだが、それはまた別の話である。
(完)
【あとがき】
いかがでしたでしょうか? 楽しんでいただけましたか? もし、よろしければご感想など書いてくださると嬉しいです。
よろしくお願いしますm(_ _)m


→完結編映像(18禁)はファンティアで限定無料公開中!!
The complete book is now available for free exclusively on fantia !






We are a couple who love cosplay.
During a trip with my wife, in the morning at a hotel, I am woken up by my wife tickling me in my sleep.
She was dressed in a school swimsuit.
She would say, "Come on! Wake up! " My wife tickles me.
"Stop it!" I wriggled, "Ohhhhhhhh......".
My wife was delighted to see me rolling around laughing.
And so, as usual, the bedtime surprise began.
This time, it was my turn to tickle her.
I sat my wife down and started tickling her from the side.
"Oh my God! " She said to me, laughing out loud.
She said, "Okay, take it off.
I asked her again, "What?" , and she says, "Because I'm wearing a bathing suit."
I see that ...... it was a school swimsuit. ......
But she was embarrassed and her face was bright red.
I put my hands on my wife's chest.
Then, my wife raised her hands in a banzai pose.
I took off the top half of her school swimsuit .
Then I began to tickle her naked upper body.
She was so excited that she said, "Kyaaaahhh! Ha-ha-ha-ha! " 
My wife was writhing.
She was desperate to escape from my hands.
But I was not to be outdone.
After a while, my wife went limp.
Apparently, she was exhausted. Then, I stopped my hand.
"What is it? Are you finished? She asked me.
"Oh, that's it," I replied.
"What a ...... shame," She said, as my wife began to get dressed.
We were to have more maniacal tickling later, but that is another story.
(End)
Afterword
How was it? Did you enjoy it? I would be very happy if you could write to me with your impressions.
Thank you very much.


→完結編映像(18禁)はファンティアで限定無料公開中!!
The complete book is now available for free exclusively on fantia !


nice!(0)  コメント(0) 
共通テーマ:グラビア

nice! 0

コメント 0

コメントを書く

お名前:
URL:
コメント:
画像認証:
下の画像に表示されている文字を入力してください。

※ブログオーナーが承認したコメントのみ表示されます。